Blow Out! - Neumann / Nilssen-Love + Vilde & Inga

Arrangementsinformasjon

S M I T T E V E R N !

• Ta med egen maske. Det kan hende du trenger å ta den på.
  • Hold avstand og husk håndhygiene.
  • Sitt ved et bord og ikke bytt plass.
  • Ingen stående mingling eller henging før, under, mellom eller etter konsert.
  • Du må oppgi navn og epostadresse. Dette for at vi skal kunne kontakte dere om det finnes mistanke om smitte og dere må i karantene. Vi sletter lista med navn og epostadresser etter 14 dager.
  • Ta kontakt med Konsertforeninga (kontakt@konsertforeninga.no) om du får påvist smitte etter konserten (opp til 14 dager etter konserten).
  • Ikke kom om du er syk!
  • Overhold smittevernsreglene inne i lokalet. Greier du ikke det kommer vi til å be deg om å gå.

Blow Out! 3. november på Kafé Hærverk:

Calle Neumann - alt-sax

Paal Nilssen-Love - trommer

Vilde & Inga

Vilde Sandve Alnæs - fiolin
Inga Margrete Aas - kontrabass

Neumann / Nilssen-Love

Det er ikke blitt noe mindre mørkt siden sist, men en god trøst er at det er klart for mer Blow Out på tirsdagskvelden. Og hvilken kveld det skal bli!

Calle Neumann har vært aktiv på den norske jazzscenen i omtrent et halvt århundre, og han har spilt med alle de kule kattene oppgjennom. På slutten av 90-tallet ble han sågar med i The Quintet sammen med Ketil Gutvik, Eivind Opsvik, Bjørnar Andresen og Paal Nilssen-Love. Og det er med sistnevnte vi får høre han i duo i kveld. Paal Nilssen.Love vil mange huske fra de fantastiske kveldene med David Murray og Ingebrigt Flaten på Hærverk for et par år siden, og det er bare et av utallige kule prosjekter han har gang i. Siden starten i 2010 har også vært en av drivkreftene bak Blow Out!-festivalen og det er vi alle glad for.

Vilde & Inga

Vilde & Inga er kjente og kjære venner av Blow Out!
De har besøkt oss som duo, i trioer med Akira Sakata og Sidsel Endresen, og senest i kvartett med Mette Rasmussen og Sofia Jernberg.

De har akkurat sluppet ny plate, og vi gleder oss stort til å få høre de i levende live igjen!

Konserten begynner 20:30!
Billetter: 170 / 120 (medlemspris)
Medlemskap (inkluderer konsertbilletten): 350 / 150 (student).

Bli medlem!
Som medlem i Konsertforeninga får du alltid rabatt på Blow Out, samt på de fleste andre konsertseriene våre. Du får også medlemsrabatt på Nasjonal jazzscene, Kampenjazz, Cosmopolite og andre klubber som er er medlem av Norsk jazzforum.
Kjøp medlemskap på forhånd:

I samarbeid med Konsertforeninga, støttet av Oslo Kommune og Norsk Kulturråd.

www.konsertforeninga.no