Blårollinger: Iskald Sound

Informasjon

Iskald Sound er en spennende kvartett bestående av to lidenskapelige DJs, Soulbase og DJ Correct, som forener krefter med to talentfulle musikere, Alessandro Russo og Baba Soul. Gruppen ble dannet i 2019, drevet av en felles kjærlighet for afrikansk klubbmusikk og en unik live-opplevelse. Soulbase og DJ Correct har røtter i hip-hop, funk, dancehall, og vinylkultur, men det er deres arbeid med afrobeats som først fanget oppmerksomheten på den norske klubbscenen.

De siste årene har de operert som både et sound system og et uavhengig plateselskap, og deres produksjon har dannet ryggraden i deres distinkte lydbilde. Med en unik evne til å blande ulike musikalske sjangre og skape en oppslukende atmosfære, har Iskald Sound etablert seg som en kraft å regne med i den norske musikkscenen.

Her tilbys det ikke bare en musikalsk opplevelse, men en kulturell reise som tar deg med på en rytme- og lydreise gjennom verdens musikalske mangfold. Med deres dynamiske liveopptredener og studioarbeid, utforsker de nye territorier innen musikkens verden og skaper en unik opplevelse for lyttere over hele verden, og alle aldersgrupper!

Iskald Sound har gang på gang bevist at de er for kidsa, og etter deres meget suksessfulle konsert hos oss i vår hvor både store og små omtrent var i musikalsk transe, følte vi at det var midt i blinken å starte sesongen med et skikkelig kalas! Vi gleder oss!

NB! Dørene åpner 12:30, konserten starter 13:00

Caféteatret serverer boller, saltstenger, is, mineralvann og kaffe

Billetter:

Barn - 50

Voksne - 100

Barn under 2 år går gratis

Av sikkerhetshensyn har vi ikke mulighet til å plassere barnevogner inne på Cafeteatret. Barnevogner settes utenfor Cafeteatret på eget ansvar.

Blårollinger er en konsertserie for barn og unge, i samarbeid med Konsertforeninga.

Støttet av Oslo Kommune og Kulturrådet.