page view image

Arrangementsinformasjon
event image

Baba Soul

Babas hjerte og sjel uttrykkes først og fremst gjennom en hinsides jordlig vokalprestasjon støttet opp av kompromissløs tilstedeværelse. Med musikalske røtter fra Cap Verde, Afrika; og reggae rytmer som oppløfter fra latinamerikanske tradisjoner samt soul, gospel, og rhythm & blues, er det soleklart at Baba Soul setter fyr og flamme på hvilket som helst scene. Vær forberedt på bryte ut i hard dans da kropp og sjel overtas av musikalsk lykkerus! Ved å kombinere stjerne- ambisjoner, lidenskap og drømmen om å opptre for et mangfoldig publikum, nyter folk fra alle lag hans hjertevarmende vokaler og forførende opptredener. Soul og Funk er i live!

NB! Dørene åpner 12:30, konserten starter 13:00

Caféteatret serverer boller, saltstenger, is, mineralvann og kaffe.

Billetter:

Barn - 50

Voksne - 100

Barn under 2 år går gratis

Av sikkerhetshensyn har vi ikke mulighet til å plassere barnevogner inne på Cafeteatret. Barnevogner settes utenfor Cafeteatret på eget ansvar.

Blårollinger er en konsertserie for barn og unge, i samarbeid med Konsertforeninga. Støttet av Oslo Kommune og Kulturrådet.

www.konsertforeninga.no